tisdag 2 juni 2020

RAPPORT OM LIVET UNDER DEN SPANSKA KARANTÄNEN. Dag 66

Dag 66 (Tisdag 02-06-2020)


Här, i min tillvaro, börjar saker och ting nu återgå till det normala. Det innebär bland annat att arbetet som fysioterapeut har börjat få fart. Dagarna fylls upp med fler och fler patienter, vilket jag naturligtvis är tacksam för. Det innebär samtidigt att det blir mindre och mindre tid över för att skriva de här rapporterna. Och med tanke på att karantänen nu går mot sitt definitiva slut, så kommer jag från och med den här rapporten att övergå från dagliga till veckovisa rapporter.
Jag vill tacka er alla för det intresse ni visat, för erat deltagande med ”likes” och kommentarer och uppmuntrande ord. Det har berett mig stort nöje att skriva till och för er. 

Nu är det tid för mig att återhämta förlorad tid med mina patienter och förstås med sol, vind och vatten, som är det bästa jag vet…

Vi hörs…inte i morgon…men om en vecka ungefär…
Björn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar